Cuscus cu legume

Cand zic cuscus cu legume, ma gandesc la ceva hranitor, facut foarte rapid si plin de arome. În plus, este o modalitate ideala de a-ti folosi creativitatea în bucatarie.

cuscus cu legume

Iata care a fost combinatia mea de ingrediente pentru un cuscus cu legume, de data aceasta (pentru aproximativ 8 portii): 200 g de cuscus, 2 linguri ulei de masline, sucul de la jumatate de lamaie, 1 castravete mic, curatat de seminte si taiat cubulete, 1 ardei capia verde, taiat cubulete, 150 g de caise uscate moi, tocate, 80 g de masline Kalamata, tocate, 100 g de rosii uscate, tocate, 6 rosii cherry, taiate în sferturi, o mana de patrunjel, tocat, o mana de chives, tocat, o mana muguri de ridiche rosie.

1. Am pus cuscusul într-un castron mare, am turnat peste el 350 ml supa de legume (poti folosi apa fiarta) si am acoperit cu folie alimentara. Am lasat 10 minute, pana a fost absorbita toata apa.

2. Între timp, am pregatit celelalte ingrediente. Cand a fost gata cuscusul, l-am stropit cu uleiul de masline si cu lamaia si l-am amestecat bine cu ajutorul unei furculite.

3. Am adaugat celelalte ingrediente, am amestecat cu grija si am servit.

Nu de mult timp, mi-am facut un obicei: de fiecare data cand fac cumparaturi, nu uit sa iau si o casoleta cu muguri. De data aceasta, am avut de ales dintre mugurii de lucerna, naut, ridiche rosie si mazare. I-am ales pe cei de ridiche rosie pentru ca m-a atras culoarea. Sunt putin iuti, însa în combinatie cu celelalte ingrediente acest detaliu trece aproape neobservat. Se simte însa ca sunt crocanti. Nu ai sa gasesti retete de cuscus cu muguri, dar eu m-am obisnuit sa le gasesc un loc în mancarurile din bucataria mea, ca e vorba de o salata, de ceva de întins pe paine sau de o supa.

Author: Elena Ceciu, Food Psychology Coach

Share This Post On
468 ad

Trimite un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

logo mananc-inteligent

Daca iti plac vestile bune si noutatile

Buna! Sunt Elena Ceciu, Coach in Psihologia Comportamentului Alimentar. 

Inscrie-te la Newsletter pentru a primi idei de retete si informatii de ultima ora din psihologie si nutritie.
Pentru inceput, vreau sa iti ofer gratuit un indrumar pentru schimbare, in format PDF. 

Unde sa iti trimit indrumarul?

 

Iti multumesc pentru inscriere!